Klachten

Goede zorg

Goede zorg bieden, is waarvoor we elke dag met zijn allen het onderste uit de kan halen. Als zorgcentrum willen we immers niets liever dan dat iedereen die bij ons over de vloer komt tevreden is. Maar ondanks alle inzet kan het altijd gebeuren dat u suggesties of klachten heeft en deze wil indienen. Dat mag.

Klachten of suggesties

Wij nemen elke klacht aan ons adres zeer serieus en gaan daar strikt vertrouwelijk mee om. Het indienen van een klacht geeft de mogelijkheid om samen naar een oplossing te zoeken. En helpt ons de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening op hoog niveau te houden. Dus als u ergens tegenaan loopt of verbeterpunten ziet, vertel het ons. En klop bij vragen vooral aan.
Het kan natuurlijk voorkomen dat u het lastig vindt om ons te benaderen en uw klacht over te brengen. In dat geval verwijzen we u graag naar de casemanager die voor u het contact kan leggen naar de klachtenfunctionaris. Deze is onafhankelijk en opereert onpartijdig. Samen met de klachtenfunctionaris kunt u bekijken welke weg te bewandelen is. Ook als u in gesprek wilt komen met de directie over uw klacht kan de klachtenfunctionaris u daarbij helpen. Deze gesprekken zijn vanzelfsprekend vertrouwelijk.
U kunt uiteraard ook rechtstreeks contact opnemen met de klachtenfunctionaris, dit kan via DTC@klachtencompany.nl of via het telefoonnummer 088-2341607. De klachtenfunctionaris zorgt ervoor zij binnen vijf dagen contact met u opneemt.
Als u na alle stappen toch niet tevreden bent over de afhandeling kunt u een officiële klacht indienen bij een onafhankelijke geschillencommissie. Het Daan Theeuwes Centrum is aangesloten bij Stichting Geschillencommissie EZa. Meer informatie over de werkwijze van de commissie en over hoe u uw klacht kunt indienen, is te lezen op www.geschillencommissie-eza.nl.
We willen graag dat u een prettige revalidatieperiode bij ons zult hebben, dus heeft u vragen, stel ze gerust. Ook wanneer u ergens niet tevreden over bent of verbeterpunten ziet: vertel het ons. We kijken dan graag samen met u wat mogelijk is. De casemanager kan hierbij helpen.

Meer informatie over de klachtenprocedure kunt u vinden in dit document. U kunt het downloaden door hier te klikken.

 

Wie is Daan